12.5.2016

BREAKING NEWS! Blogi muuttaa! Blog moves! 我不是老师!

Arvoisat lukijat,

Nyt on tilanne päällä!

Sillä aikaa, kun mä olen reissannut pitkin Malesiaa ja ottanut muistikortin kirjaimellisesti täyteen valokuvia, siellä kotimaassa on ollut aikamoista säpinää kulissien takana.

Nimittäin nyt tulee aikamoisia uutisia!

Raakatekstiä on pakannut kimpsunsa ja kampsunsa ja on muuttanut uuteen osoitteeseen. Jo riittää blogspotin lautaseinien katsominen. Joten: Hei, mä bloggaan blogiportaalissa! Ja mun naapurissa on kaikenmoisia Suomen eturivin matkablogeja, hui! Sanomattakin selvää, että mä olen innoissani!

Tsekatkaa tää:

http://www.rantapallo.fi/raakatekstia/


Oon tässä kevään mittaan pohtinut blogin tulevaisuutta, että jaksanko mä tänne päivitellä loppuelämän aikana enää mitään. Vaihtokevääni tulee pian päätökseensä, eikä mun normaali elämä ole jatkossa elämää rannalla ja retkiä viidakossa. Päinvastoin, päivät on jatkossa suhteellisen monotonista, täynnä loskaa, kotitehtäviä ja käyntejä lähikaupassa. Ja sitäpaitsi mähän muutan takaisin mun läheisten luokse, joten ei mulla periaatteessa pitäisi olla tarvetta kertoa elämästäni netin välityksellä.

Kuitenkin: Mä en halua koskaan elää sellaista elämää, joka ei ole tarinoiden kertomisen arvoinen. Ja mä nautin tästä kirjoittamisesta, vaikka tätä ei kukaan koskaan lukisikaan.

Päivittäkääpä siis uusi osoite kirjanmerkkeihin ja nähdään Rantapallossa. Siellä teitä odotellaankin jo 









// Dear readers, 

as I have spent the last couple of days  exploring Malaysia and taking way too many photographs, something big has happened in my home country, Finland. This blog, that has become really important to me over the last months, has moved under a new address, and actually under a whole blog portal. 

Even though my exchange period is soon coming to its end, I won't stop blogging as this has become an important hobby to me. I however know that my normal life in Finland will mostly be monotonous days doing school and work instead of jungle trekking and life at a beach, I know I will never want to have a life where there's nothing worth writing. 

Hence, please update the following link to your favorites and see you in Rantapallo 

http://www.rantapallo.fi/raakatekstia/


// 我们朋友!

明天我们去游泳, 好吗? 天气很好。 
我妈吗爸爸都是老师。 我是语言学院的学生, 我学习文学。
我们家有六口人。 我有妈妈爸爸弟弟哥哥妹妹还我。还有二小够。

谢谢和再见