22.4.2016

5 random things today

1) Facebook toivotti mulle hyvää Maan päivää. Mitä se tarkoittaa? 


2) "Fresh old cucumber". Mulla ei oo mitään ruskeutta, tuoreutta eikä vanhuutta vastaan, mutta toi ruskea pökäle jäi kyllä kauppaan.

3) En oo täällä kovasti ölissy Singaporelaisesta kouluruuasta, mutta lyhyesti: joskus se on tommosta lämmitettyä vettä, johon on lisätty öljyä.


4) Toi vessa. Puskapissasimulaattori. Niitä on täällä jokaisessa vessakoppirivistössä ainakin yksi. Mä en oo vieläkään uskaltanu kokeilla, vaan mielummin hyppelehdin koivet ristissä jonottamassa kuin kokeilen, enkä edes tiedä miksi. 


5) Mun päivän kohokohta. Tossa kuvassa on mun viimeisien päivien aktiviteetti. Mulla oli tarkotus panostaa mun ainoaan liikennekurssiin ihan kybällä, mut sit sainki paremman idiksen ja lähdin Vietnamiin.

Lopputulos: höpöhöpö-opiskelin Vietnamin yöjunassa, ja pari edellistä päivää hakkasin näppäimistöä raivopäisenä, lopputuloksena 30-sivuinen tutkielma. Pakko olla ylpee!

// 1) Facebook wished me happy Earth's day. I got confused as don't actually know it's meaning. Should I put lights of?2) Found a "fresh old cucumber" from local supermarket. Brown one. Weird. 3) Singaporean food is still sometimes weird to me. Up there is a picture of local soup, that is basically hot water and oil added together. 4) I still haven't tried the local seatless toilet. Don't even know how it works. 5) The highlight of today: After two days of continuous writing, I finally finished my last project for this semester. The result was 30 pages about intermodalism in Finland, a topic that I find extremely interesting. I still however preferred travel to Vietnam more than writing this project, that's why I had to hurry with writing..