4.3.2016

Wanted: Motivation

Välikokeet lähestyy ja mä olen pudonnut motivaatiokuoppaan.

Saako kiukutella ja valittaa motivaatiopulasta, jos opiskelee yliopistossa? Saako aamulla torkuttaa, lämmittää kuumemittaria patterissa ja huijata itselle, että on paha olo? Voiko yliopistosta lintsata? Mitä jos ei vaan yksinkertaisesti huvita?

Väsyttää, kiukuttaa ja ennen kaikkea huvittaa tää mun järkyttävä laiskuus. Mielessä pyörii samat tekosyyt kuin ala-asteella. Peruttaisko mun ens viikon tentit jos laittaisin proffan tuolille nastoja? Tai jos toisin sille kuorma-autollisen omenoita?

Aamulla tajusin, ettei kukaan mua tule täältä kämpiltä raahaamaan kouluun. Jouduin ihan itse menemään. Tartteisin vähän sympatiaa kun tämä elo on niin kamalan rankkaa. 

Mielenosoituksellisesti ostin luennolle evääksi isoimman mahdollisen palan banaanikakkua ja mupelsin sitä niin, että varmasti puolet murusista jäi luentosalin lattialle. Kanssaopiskelijat muistuttivat katseillaan mua siitä, ettei luentosalissa saa syödä. Mä tunsin itseni kauheen rebeliksi, näytin niille mielessä keskisormea ja heti tuli vähän parempi fiilis.

Terveisin: hemmoteltu_kakara_parkuu_paratiisissa_92