5.3.2016

How not to prepare for a race

Menen huomenna juoksemaan kympin kisaa. Etukäteisharjoittelun olen vienyt uudelle tasolle. Lainasin eräästä toisesta blogista ohjeistuksia juoksukisaan osallistumisesta ja vertasin niitä omaan viimeaikaiseen toimintaani:

Tee näin:

Pysy rutiineissasi - Mun juoksurutiinina on viimeisen puoli vuotta ollut, että ei juoksua. Tässä rutiinissa pysyin tiukasti tälläkin viikolla. Mä en ole juossut Singaporessa yhtäkään lenkkiä ulkona.

Nuku hyvin - Lupaan nukkua hyvin, mutta vasta ensi viikon tenttien jälkeen.

Syö hyvin - Olen syönyt hyvin riittävästi. Erityisesti sipsit ja jäätelö on maistuneet tällä viikolla.

Treenaa vain muutama kerta - Muutaman kerran kävelin bussipysäkille tällä viikolla.

Älä tee näin:

Älä kännää - tästä ei huolta tällä Singaporen hintatasolla.

Älä valvo - hyvä vitsi, totta kai valvon.

Älä istu liikaa putkeen - seriously? Nyt on tenttiviikko.

Älä stressaa - No en varmasti stressaa. Mä juoksen huomenna, koska rakastan sitä. Tällä kerralla tuloksella ei ole mitään väliä. Harkitsen vakavasti, pitäisikö vaan kävellä koko matka. Voisikohan matkalle ottaa selfiekepin mukaan?

Kuva lainattu googlesta.


Juoksuohjeiden linkki: http://pinkoblog.com/2015/02/28/juoksukisaan-valmistautuminen/