13.3.2016

Easy Sunday @ Sentosa

Tänään oli kiva päivä. Saksalainen ystävämme oli ostanut yhdeksän hengen poppoolle liput Sentosan akvaarioon ja gondolihisseille, joten tiedossa oli varsinainen turistipäivä!

Mä olin taas ihan superfiiliksissä, kun pääsin herättelemään lapsuuden muistoja. Mä olin ollut tuolla akvaariossa ennenkin, ihan varmasti, koska muistan olleeni tossa akvaariotunnelissa silloin 15 vuotta sitten:


Me nähtiin kaikkea sikasiistiä

Oli meduusoja..


Sukeltaja-kala..


Delfiini-show. 
Ton esityksen eettisyyttä pohdittiin pitkään. Todettiin, että ei voi olla hyvä juttu opettaa delfiinejä tekemään uimavoltteja. 


Lempparieläin on kuitenkin ehdottomasti Merlion. Se on Singaporen ylpeys ja tunnus, leijonan ja kalan risteytys. Singaporessa on yhteensä viisi Merlionia, ja olen nyt nähnyt niistä kolme. 

Sentosan saarella oleva patsas on kaikkein suurin. Mahdottoman hieno <3