6.2.2016

#BestDay #ChineseNewYear #Visitor #HalfMarathon #ILoveMyLife

Tänään on ihan paras päivä.

Ensimmäinen syy: Saan vieraan! Maailman paras ex-kämppis tulee tsekkaamaan mun uudet huudit ja on täällä monen monta päivää <3 Parasta. 

Mä oon suunnitellut meille paljon kivaa ohjelmaa, ja varmaan niistä kerkeän tännekin jossian välissä aina kirjotella. Ihan parasta, kun itselläkin on nyt muutama vapaapäivä kiinalaisen uuden vuoden takia. 

Seuraava syy: No se kiinalainen uusi vuosi!! En ole siitä tänne vielä kauheesti kirjoitellut, kun en koko juhlan konseptia itsekään oikein tajua. Koko valtakunta on muuttunut yhtäkkiä punaiseksi, koristeita on kaikkialla ja kiinalaiset ihmiset täällä kuhisevat ihmeellisen ahkerasti valmistellen uuden vuoden paardejaan. 

Mun on vaikeaa käsittää, että uutta vuotta voi juhlia helmikuussa. Eikä edes kuukauden vaihteessa, vaan täysin randomisti uuden vuoden aatto on näin seitsemäs päivä. Missä logiikka? Mun pitää opetella tätä kiinalaishommaa vielä vähän.

Illalla kuitenkin raahaan jetlagisen vieraani hinnalla millä hyvänsä China Towniin katsomaan raketteja. Oon ihan superfiiliksissä!!

Kolmas syy: Mä juoksin äsken puolimaran. Ensimmäiseni ikinä juoksumatolla. Aika oli ehkä kaikkien aikojen huonoin, mutta ei sillä oo mulle väliä kun se oli kuitenki ensimmäinen pitkä lenkki aikoihin. #PARASTA. (Yritän jatkossa vähän sensuroida näitä juoksujuttuja, kun tiedän, ettei ne mun massiivista muutaman pään lukijakuntaani kiinnosta.)

Kuitenkin nyt on kaikessa tässä endorfiinipöllyssä pakko fiilistellä kun on vaan niin tyytyväinen fiilis!!



Hikoilun jälkeen olo on onnellisin. 

#HAPPYYYYY